FANDOM

NoleeLalki
Nolee
Nooole
Głosu użyczył(a): Anna Sroka (pol.)
Urodziny: 24 maja
Mój styl: Komfortowy, stylowy i dobierany „po mojemu”
Mój talent: Jazda na deskorolce
Interesują mnie: Dziwne, niezwykłe zdarzenia
Pupil: Mops o imieniu Cookie
Chłopak: Bryant

Nolee – fikcyjna postać stworzona na potrzeby kolekcji lalek i filmów animowanych My Scene. Jest jedną z głównych bohaterek serii lalek, pojawiła się także we wszystkich trzech filmach. Była romantycznie związana z Bryantem.

Jest Amerykanką pochodzenia japońskiego. Dziewczyna lubi jeździć na deskorolce w parku. Ma ona także zdolności w surfowaniu. Jej chłopakiem był Bryant, jednak ten w 2003 roku przeprowadził się do Wielkiej Brytanii. W 2007 roku wycofano postać z serii. Jej znak zodiaku to Bliźnięta.

OsobowośćEdytuj

Nolee jest wysportowaną intelektualistką grupy. Ma ona dobre serce, dzięki czemu jest urocza w stosunku do swoich przyjaciółek. Ukazywana jest jako osoba, która zawsze stawia dobro swoich znajomych na pierwszym miejscu, jednocześnie broniąc ich racji. Nolee uwielbia jazdę na deskorolce, gdyż, według niej, jest to zabawny sposób na podróżowanie po mieście. Co więcej, uważa ona, że ma naturalny talent do tej dziedziny sportu. Dziewczyna interesuje się również nadprzyrodzonymi faktami. Jest ona także dobra w dotrzymywaniu tajemnic. Interesuje się przepowiadaniem przyszłości i jogą. Wierzy w karmę oraz w dobry los.

WyglądEdytuj

Nolee jest dziewczyną o czarnych włosach, sięgających do jej bioder. Jej skóra jest opalona, natomiast oczy – brązowe.

StylEdytuj

W kwestii stylu, Nolee przede wszystkim stawia na wygodę. Niemniej jednak, stara się ona dobierać modne i krzykliwe ubrania.

RelacjeEdytuj

PrzyjacieleEdytuj

Jako pierwsze, Nolee spotkała Barbie i Madison podczas incydentu na zakupach, w którym to dziewczyna oraz Madison chciały zakupić tę samą bluzkę. Mimo tego, zaprzyjaźniły się. Dziewczyna przyjaźni się także z Chelsea, Delancey oraz Kenzie, która jest jej starą znajomą. Ponadto, miała ona także okazję bliższego poznania Lindsay Lohan.

MiłośćEdytuj

Chłopakiem Nolee był Bryant. Ich kontakt został zerwany, kiedy to chłopak przeprowadził się do Wielkiej Brytanii.

ZwierzakEdytuj

Zwierzakiem Nolee jest mops o imieniu Cookie.

CiekawostkiEdytuj

  • Dziewczyna została nazwana na cześć NoLita w Nowym Jorku.

GaleriaEdytuj

Galeria odcinkówEdytuj

TelewizyjneEdytuj

Postacie z serii My Scene
My Scene BarbieChelseaDelanceyKennedyKenzieMadisonNiaNolee
Chłopcy BryantEllisHudsonRiverSutton
Epizodyczne JaiLindsay LohanRyan RidleyTyson

Więcej z Fandomu

Losowa wiki