FANDOM

KenzieLalki
Kenzie
Kenziestrój
Głosu użyczył(a):  ?? (pol.)
Urodziny: 25 czerwca
Ulubione miejsce: Centrum handlowe
Mój styl: Uroczy z odrobiną południowego pazura.
Pochodzenie: Atlanta, Georgia
Najlepsza cecha: Mój śmiech. Przez niego zawsze rozwalam się od środka.
Motto: To nie ja mówię śmiesznie... wy wszyscy – tak.

Kenzie – bohaterka serii My Scene. Jest ona szóstą członkinią grupy. Zadebiutowała w filmie My Scene: Masquerade Madness. Dziewczyna pochodzi z Atlanty, a jej znak zodiaku to Rak. Pracuje ona również w sklepie z akcesoriami w centrum handlowym. Kenzie uwielbia się śmiać i sama również uważa się za bardzo zabawną. Uwielbia też rozweselać swoich przyjaciół, jednak Kenzie nie wychodzi z nimi wszędzie. Posiada yorka o nieznanym imieniu.

Osobowość

Kenzie jest wielbicielką zakupów. Dziewczyna lubi rozweselać swoich przyjaciół i jest szczęśliwa tylko wtedy, kiedy oni są. Choć dziewczęta przyjaźnią się ze sobą, bardzo prawdopodobne jest to, że prócz Nolee nikt z grupy nie pała sympatią do Kenzie. Jest tak, ponieważ bohaterka posiada sakrastyczny charakter, niepodobny do żadnej innej My Scene.

Wygląd

Kenzie jest dziewczyną o długich, rudych włosach. Sięgają one do jej talii. Skóra dziewczyny ma jasny odcień, a jej twarz pokryta jest piegami. Oczy Kenzie są zielone.

Styl

Jeśli chodzi o styl ubierania się, dziewczyna preferuje stroje w wyjątkowo uroczym kolorze. Kenzie kocha też dodatki, zwłaszcza kolorowe torby i torebki.

Relacje

Przyjaciele

Jak wyjaśniono w odcinku Meet Kenzie, dziewczyna w przeszłości znała się jedynie z Nolee. Mimo to, ich relacje zostały z niewiadomych przyczyn zerwane. Po przypadkowym spotkaniu dziewcząt w centrum handlowym, postanowiły one ponowić swoją znajomość. Co więcej, stara przyjaciółka przedstawiła dziewczynie Barbie, Madison, Chelsea i Delancey. Więź umocnił fakt, że dziewczyny zauważyły, iż Kenzie jest w posiadaniu torebki zaprojektowanej przez Chelsea, którą zakupiła na pchlim targu.

Miłość

Dziewczyna, w przeciwieństwie do swoich przyjaciółek, nie ma chłopaka.

Zwierzak

Zwierzakiem Kenzie jest brązowowłosy york o nieznanym imieniu.

Ciekawostki

  • Podobnie jak w przypadku Barbie, imię dziewczyny nie zostało zaczerpnięte ze sławnej nowojorskiej nazwy.
  • Jest jedyną dziewczyną z serii, która nie ma chłopaka.

Galeria

Galeria odcinków

Telewizyjne

Postacie z serii My Scene
My Scene BarbieChelseaDelanceyKennedyKenzieMadisonNiaNolee
Chłopcy BryantEllisHudsonRiverSutton
Epizodyczne JaiLindsay LohanRyan RidleyTyson

Więcej z Fandomu

Losowa wiki